Електронна сигарета, що вибухнула в роті у німця, вибила йому зуби

 The Local

Житель німецького міста Кельн отримав важкі поранення, а також позбувся декількох зубів після того, як електронна сигарета вибухнула у нього в роті. Про це пише The Local з посиланням на повідомлення місцевої поліції.

Інцидент стався на минулих вихідних, проте відомо про те, що трапилося стало тільки в четвер, 28 січня.

За твердженням співробітників правоохоронних органів, 20-річний молодий чоловік прийшов в спеціалізований магазин, щоб придбати новий акумулятор і випарник для пристрою. Зробивши покупки, юнак вирішив замінити деталі на місці, але як тільки він спробував затягнутись, електронна сигарета вибухнула у нього в роті. В результаті кілька зубів у нього виявилися вибиті, а обличчя — сильно поранено і обпалено.

Співробітник магазину викликав лікарів, які негайно госпіталізували потерпілого. Поліцейські почали розслідування за фактом події. Електронні сигарети нерідко вибухають в руках у курців, найчастіше це відбувається під час заряджання пристрою.

Так, у серпні 2014 року 62-річний житель Великобританії загинув від вибуху сигарети, яку він поставив на зарядку

загрузка...

Більше новин

Стрічка новин
Всі новини
Розшук людей
Всі оголошення