На Рівненщині до реанімації потрапив 4-річний хлопчик, який отруївся клофеліном

На Рівненщині маленький хлопчик наївся пігулок, які приймає його бабуся. Про це повідомили у Рівненському обласному центрі екстреної медичної допомоги.

"22 травня о 8:31 надійшов виклик на лінію 103 від жительки Костополя про те, що її неповнолітній син наївся таблеток бабусі. О 8:37 за вказаною адресою прибула лікарська бригада. Пацієнту 4 роки, він був у задовільному стані. Медики швидкої промили шлунок хлопчику та надали необхідні лікарські засоби відповідно до протоколу", - йдеться у повідомленні.

За словами матері, хлопчик дістав таблетки (Клофелін) бабусі і з‘їв їх.

З проблисковими маячками пацієнта госпіталізували до реанімаційного відділення Рівненської обласної дитячої лікарні. Під час транспортування стан дитини погіршився: загальна слабкість, сонливість, сповільнений пульс, дитина перестала реагувати на запитання.

Про подію повідомлено поліцейським.

загрузка...

Більше новин

Стрічка новин
Всі новини
Розшук людей
Всі оголошення